تصویب 2 رشته کارشناسی ارشد برای دانشگاه

بیشتر از اینکه عنوان این مطلب جالب باشه این نکته جالبه که ما که تقریبا هر روز دانشگاهیم همچین اخبار و آماری نداشتیم و حتی تو سایت اصلی دانشگاه هم همچین خبر و عدد و رقمی به چشمم نخورده و بطور اتفاقی تو سایت خبرگزاری فارس نیوز این مطلب رو خوندم. 

 

از این موضوع این نتیجه گیری رو میشه کرد که یا ما هواسمون نیست که تو دانشگاه چه خبره یا خبرگزاری فارس خیلی کارش درسته و یا اینکه .... 

 

به هر حال متن این خبر رو میتونین تو ( ادامه مطلب ) بخونین: 

 

 

    خبرگزاری فارس :رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: تا پایان سال‌جاری ارائه دو رشته در  مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی به تصویب می‌رسد.به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نادعلی مسلمی‌پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه تصمیم قطعی درباره انتخاب این دو رشته اتخاذ نشده است، اظهار داشت: این دو رشته از میان رشته‌هایی خواهند بود که هم‌اکنون در مقاطع پایین‌تر در این دانشگاه ارائه می‌شوند.
وی تدوین سند توسعه عملکرد برای دانشگاه آزاد بندرگز را یکی از اقدامات اساسی این واحد عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس این سند که چشم‌انداز دانشگاه تا سال 1395 را معین کرده است واحد بندرگز باید در سال جاری 2 هزار و 300 دانشجو جذب کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز ادامه داد: این در حالی است که امسال تعداد دانشجویان این دانشگاه به 2 هزار و 700 نفر می‌رسد و با ادامه این روند نیز تعداد دانشجویان این واحد در سال 1395، 5 هزار دانشجو می‌رسد.
به گفته مسلمی‌پور تعداد اعضای هیئت علمی و رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در سال 1395، به 100 عضو و رشته می‌رسد.
وی با اشاره به رشد علمی فزاینده دانشگاه بندرگز از بدو تاسیس تاکنون اظهار داشت: ارائه 58 مقاله و سخنرانی در کشورهای اروپایی توسط اساتید دانشگاه، راه‌اندازی انجمن علمی در تمام دوره‌های کارشناسی و پذیرش مقاله از دو دانشجوی رشته روان‌شناسی در کنفرانس کشور اسپانیا از جمله افتخارات علمی این دانشگاه بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز از رشد 400 درصدی جذب هیئت علمی در سه سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد اعضای هیئت علمی از دو نفر در سال 86 به 37 نفر در سال جاری رسیده است.
مسلمی‌پور خاطرنشان کرد: از مجموع اعضای هیئت علمی این دانشگاه، چهار نفر دارای مدرک دکترای تخصصی، 9 نفر بورسیه دوره دکترای تخصصی و بقیه نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد